Мета: максимально сприяти психічному й особистісному розвитку кожної дитини;
допомогти учням розкрити свій життєтворчий потенціал;
навчитися бачити проблему й шукати її різностороннє вирішення;
розвивати пізнавальні і творчі здібності учнів, навики спілкування у навчально- ігровій діяльності.
допомогти учням розкрити свій життєтворчий потенціал;
навчитися бачити проблему й шукати її різностороннє вирішення;
розвивати пізнавальні і творчі здібності учнів, навики спілкування у навчально- ігровій діяльності.
Умови проведення: класна аудиторія.
Обладнання: роздруковані правила тренінгу, горщик, папір, клей, вирізки, фото, набір кольорових стікерів, зірочки – бейджики.
Хід тренінгу:
Обладнання: роздруковані правила тренінгу, горщик, папір, клей, вирізки, фото, набір кольорових стікерів, зірочки – бейджики.
Хід тренінгу:
- Хто ми?
- Перший
- Дитячий садок?
- Ні!
- Так хто ми, хто ми?
- Перший, перший, перший клас, ми прийшли, вітайте нас!
- Діти, подивіться які шановні гості до нас завітали, давайте привітаємося з ними:
- Доброго ранку - усіх ми вітаємо, доброго дня всім і щастя бажаємо!
- Отже, сідаємо на свої місця і починаємо працювати, щоб краще пізнати себе і ваших друзів.
- Шановні гості! Вітаємо Вас на нашому тренінгу, який ми назвали « Перші кроки до зірок»
- Перший
- Дитячий садок?
- Ні!
- Так хто ми, хто ми?
- Перший, перший, перший клас, ми прийшли, вітайте нас!
- Діти, подивіться які шановні гості до нас завітали, давайте привітаємося з ними:
- Доброго ранку - усіх ми вітаємо, доброго дня всім і щастя бажаємо!
- Отже, сідаємо на свої місця і починаємо працювати, щоб краще пізнати себе і ваших друзів.
- Шановні гості! Вітаємо Вас на нашому тренінгу, який ми назвали « Перші кроки до зірок»
Зоряне небо! Споконвіку воно супроводжує земне життя.
Зоряне небо наче казка без слів. Зачудовано дивишся довго – довго, намагаєшся зрозуміти : чому воно так далеко і що означають оті небесні світлячки.
Палають в небі зірочки ліхтарями людської долі, а людина несе в собі світло тієї зірки, під якою вона народилася.
У яскравій і неповторній галактиці нашої школи сьогодні засяють наші маленькі обдарування.
Знайомство
- Починаємо зі знайомства. У кожного в руках паросток. Називаємо ім'я і своє улюблене заняття . Паросток саджаємо у горщик.- Молодці! Посміхніться один одному, простягніть долоньки один до одного. Передайте тепло сердець один одному. І нехай це тепло зігріває наші паростки, щоб згодом з них виросли великі « талантіща»
Правила
- Щоб працювати далі , нам потрібно згадати правила, які допоможуть нам дружно працювати.
- Які ви знаєте правила?
1. ПОСМІХАТИСЯ
2. ПІДНІМАТИ РУКУ
3. НЕ ПЕРЕБИВАТИ ІНШИХ
4. ДОПОМАГАТИ ОДИН ОДНОМУ
5. БУТИ УВАЖНИМ
6. БУТИ АКТИВНИМ
- Наступна вправа має назву: « Хлопніть у долоні ті, хто…» І так, перше запитання:
1. Чи всі ви учні?
2. Хлопніть у долоні ті, хто приходить на допомогу друзям!
3. Хто має зелені, сині, карі очі?
4. Люблять співати, танцювати?
5. Люблять грати у футбол, баскетбол, волейбол;
6. Відпочивати в лісі, біля річки;
7. Ходити в похід;
8. Люблять в комп’ютерні ігри;
9. Знає про шкідливість і небезпеку комп’ютерних ігор;
10. Люблять допомагати батькам;
11. Прибирає в кімнаті;
12. Любить тварин;
13. Любить отримувати подарунки;
14. Систематично вчить уроки;
- Ось бачите, діти, за допомогою цієї вправи ми дізналися, що всі ви різні, у кожного з вас різні погляди на життя, різні думки, різні захоплення.
2 ВПРАВА. В ІДКРИТИЙ МІКРОФОН.
- Діти, як ви думаєте що таке талант?
- Яку людину ми можемо назвати талановитою?
3 ВПРАВА « МІСТЕЧКО ТАЛАНТІВ»
- Ми побудуємо містечко Талантів. Для цього вам потрібно об'єднатися в групи. Об'єднуватись будемо за кольором зірки. Червоні, жовті, оранжеві. Я роздаю плакати, де написано містечко талантів. На них ви будете розміщувати вирізки , малювати тих людей, хто буде жити в цьому містечку. Кожна команда отримує клей, маркери. Приступаємо до роботи.
( Презентація, розміщення на дошці.)
4 ВПРАВА ПОВТОРИ ЗА МНОЮ.
5 ВПРАВА « ЗАСВІТИ СВОЮ ЗІРКУ»
- Натанцювались, тепер пора і відпочити..
- Діти, сядьте зручно і закрийте очі. Зробіть три глибоких вдихи. Уявіть собі, що перед вами нічне небо у зірочках. Подивіться на яку – небудь особливу зірку, що нагадає вам про вашу найзаповітнішу мрію, мрію всього вашого життя. Відкрийте оченята. По черзі будемо промовляти свою мрію і вішати на зоряне небо свою зірку.
6.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
- І на кінець відгадайте загадку
Вона нічого не коштує, але створює багато чого. Вона збагачує тих, хто її одержує, не збіднюючи тих, хто її дарує. Вона триває мить, а в душі залишається надовго. Вона створює щастя в душі. (Усмішка)
- Бажаю, щоб усмішка не сходила з вашого обличчя. Давайте подаруємо усмішку нашим гостям.
Шановні гості, заняття наше закінчується, але наші таланти ще тільки починають рости. Я бажаю, щоб всі життєві сходинки долалися з гарним настроєм, впевненістю і радістю в серці.
4 ВПРАВА ПОВТОРИ ЗА МНОЮ.
5 ВПРАВА « ЗАСВІТИ СВОЮ ЗІРКУ»
- Натанцювались, тепер пора і відпочити..
- Діти, сядьте зручно і закрийте очі. Зробіть три глибоких вдихи. Уявіть собі, що перед вами нічне небо у зірочках. Подивіться на яку – небудь особливу зірку, що нагадає вам про вашу найзаповітнішу мрію, мрію всього вашого життя. Відкрийте оченята. По черзі будемо промовляти свою мрію і вішати на зоряне небо свою зірку.
6.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
- І на кінець відгадайте загадку
Вона нічого не коштує, але створює багато чого. Вона збагачує тих, хто її одержує, не збіднюючи тих, хто її дарує. Вона триває мить, а в душі залишається надовго. Вона створює щастя в душі. (Усмішка)
- Бажаю, щоб усмішка не сходила з вашого обличчя. Давайте подаруємо усмішку нашим гостям.
Шановні гості, заняття наше закінчується, але наші таланти ще тільки починають рости. Я бажаю, щоб всі життєві сходинки долалися з гарним настроєм, впевненістю і радістю в серці.
Немає коментарів:
Дописати коментар